2013-01-15

Tidig nattning av mamma!

Idag blir det en tidig nattning av denna mamman kan jag lova! Om jag kan somna. Filip har en envis och rälig hosta som brukar störa mig. Jag ligger liksom och väntar på att en hostattack ska avslutas i en kräkning.

Har hängt lite läpp för att jag inte har kunnat träna på 4 dagar. Men en tjej på jobbet sa lite klokt:
- Det är inte lönt att sura för något du inte kan påverka. Ta nya tag igen!

Så sant! Därför ser kommande vecka ut så här på gymmet:




Och däremellan ska vi nog hinna med några vanliga konditions- och styrkepass. Och troligtvis någon/några powerwalkar!

Det blev en tramsig eftermiddag kväll med massa spexande och tramsande framför kameran.
Jag har kommit på att det hade varit roligt om man hade fler videor på barnen. Så det blir till att filma lite mer. Jag vet inte om man kan lägga in videor i blogginlägg, jag provar här nedan så får vi se!


YouTube Video





- by iza in iPhone

Inga kommentarer: