2013-01-31

Äntligen sängen!

Eftersom jag har varit på gymmet idag så ligger jag back igen på kalorierna! Jag fattar inte hur fan man ska lyckas?
Kan någon hjälpa mig? Har ni något tips så snälla kommentera!




Helt ärligt?

Imorgon har jag ett kort pass på jobbet. Men det är också det första av fem på raken!
Jobbar hela helgen så det blir en lugn helg!

Och imorgon börjar äntligen syrran flytta! In till byn! Gissa om det blir mer kvalitetstid framöver!

JAg skrev ju förra veckan att Filip inte skulle rita en gubbe på 4-års kontrollen. Han kunde inte, skulle inte, ville inte!
Men idag!!!!
Idag kom den! En huvudfoting!
Med ögon, näsa, mun och hår. Två ben och två armar!
Han skrev också sitt namn : Fiflip!
Kärlek på hög nivå! Och stolt mamma!!

Sov gott allihopa!
- by iza in iPhone

Inga kommentarer: