2013-01-25

Tidig morgon!


Jag och Sofi var på ett danspass på gymmet igårkväll. Jag hade förväntat mig att det skulle vara roligt och lagom lätt.
Hell no!
Det var trångt i salen, jag såg inte instruktören, man hörde inte vad hon sa när musiken spelade.
Och sen gick det på tok för fort. Det var inte många som hängde med i samma tempo.
Tråkigt.
Men nu har vi iallafall testat det också.

Vi hade ju också strömavbrott igårkväll, strömmen var borta i nästan 3 timmar.
Underbart när det är så kallt ute.
Och man märker hur beroende av el man är, min mobil hade dåligt batteri, vi kunde inte koka kaffe, eller göra välling till barnen.
Men det gick ändå.

Idag var det ju också dags för vägning, vågen stod på -0,7 sedan i fredags. Härligt att det går på rätt håll igen!
Och då har jag ändå slarvat lite med maten, dålig lunch och lite snacks på kvällen. Men jag har nästan kommit upp i mina kalorier i alla fall.
Det har också blivit gymmet 4 dagar denna veckan! Härligt!
Idag blir det vilodag!

Vi klippte barnen igår. Sams lockar fick falla. Det går löss på Filips avdelning så det kändes rätt så tvunget.
Hör kommer före och efter bilder.













Ha en bra dag allihopa!



- by iza in iPhone

Inga kommentarer: