2013-01-31

Kärlek!

Efter gymmet körde vi till u-sport för att Jimmy skulle köpa golfskor.
Jag skulle då passa på att titta efter träningsbyxor. Mina har blivit för stora och kasar ner hela tiden.

Jimmy köpte sina skor men jag hittade inga byxor till vettigt pris. Alla låg på mellan 5-600 kr.
Besviken som fan var jag.

Så vi gick över till intersport där jag hittade ett par för 250 kr och rabatt på det. Härligt!

Sen hämtade vi barnen och har hunnit pyssla, leka lera och måla.
Ingen tv, än så länge. Och Filip har koncentrerat sig bra.
Sam trodde man kunde äta leran så han blev jätteledsen.
Just nu sitter Filip fortfarande och ritar och Sam springer runt och skriker för att vi inte fattar vad han vill....

Nu ska jag snart börja med maten. Mamma och mormor kommer hit och äter middag med oss.
Det ska bli mysigt.






- by iza in iPhone

Inga kommentarer: