2013-01-16

Inget mera lugn!

Efter glassen på soffan så somnade jag, gullefilip värmde mina fötter för jag frös. Sen lutade han sig gosigt mot mig.
Denna dagen har mest spenderats i soffan.
Så här mycket mys har jag inte fått på länge.

Sam är snart hemma och han vill ju sällan mysa, i alla fall sällan med mig. För honom finns bara pappa, vaknar han på natten kallar han på pappa. När han vaknar på morgonen kallar han på pappa.
Det är nästan alltid pappa som nattar honom.
De få gånger som jag försöker tar det ungefär 45 minuter och då har han skrikit och gapat efter pappa.

Enkel lösning är att jag läser saga för Filip och myser med honom medan Jimmy nattar Sam.

Snart är det nog dags att vi börjar natta Sam i egen säng, och kanske dessutom byta upp honom i växa-sängen.
Men min ångest säger att inte byta för då blir han ju stooor.

Kärlek!









- by iza in iPhone

Inga kommentarer: