2013-01-06

*suck*

Jag kom i alla fall ut på en lite längre promenad med Sam i vagnen och Sofi som sällskap!
Det blev 40 min och nästan 4 km. När det blir ljust på kvällarna sen ska jag gå 7 km 3 ggr i veckan.



Eftersom en lång del av rundan är grusväg utan lampor så får det vänta till våren!
Filip var inte ett dugg trött sa han, och jag skulle läsa saga och sånt nu när jag kom hem. Men jag hann in i badrummet och vända typ, sen sov han gott på soffan!



Och Sam den lilla plutten toppade termometern med 40,1 och alldeles matt och slut är han!
Han tjöt som fan när jag tempade det ena örat. :/
Hoppas bara doktorn tar emot oss imorgon! Man blir lite trött på sjukdomar och jag vill verkligen inte ha någon sprucken trumhinna på honom också! Filip har haft tillräckligt många! Typ 3 ggr på vardera öra!
Tur att Sam var glad ändå!



- by iza in iPhone

Inga kommentarer: