2013-01-05

Ajaj!

I onsdags på gymmet smällde det till i skuldran. Dum som jag är så gjorde jag samma övning igår som jag gjorde då, och givetvis gör det skitont idag!

Cyklade ner till pappa innan för att få lite råd om vad det kunde va och lite peppning!
Och vad får jag höra? Jo att jag är dum som inte vilade från den övningen!
Rub it in! Gör det! :p
Men jag fattar ju vad han menar. Och så visade han mig en alternativ övning som jag kan göra sen, som verkligen belastar rätt muskler och låter dom som jag troligtvis använde vila.
Jag gissar på att jag inte gör övningen helt rätt och därför fick jag nog en muskelbristning. Vila det ryggpartiet i två veckor blev domen! Tack för den!

Och så här fint blev det på barnens rum när vi hade flyttat hyllorna! :)



- by iza in iPhone

Inga kommentarer: