2013-04-21

Vilken dag!

5 timmars sömn inför en dag som den här, var på tok för lite!

8.30 började vi packa väskan för att bege oss till Torup och den fina bokskogen!
Vi klättrade och lekte på skogslekplatsen. Sen fikade vi i solen och hade jättemysigt! Sen skulle vi gå Hitta Vilse-stigen men mormor ledde oss fel och vi hamnade på 2 km rundan!
Det blev lite för långt för Sam som efter 1 km började bli trött efter allt lekande och klättrande. Så jag fick bära honom backe upp och backe ner.

























Sam somnade i bilen på väg hem, och när vi väl kom hem så stack vi direkt till lekplatsen för att njuta ytterligare av det fina vädret!









Sen fick Filip följa med Andy och Emil hem, sen ut med hundarna på fältet och deras dag avslutades runt 18 så ni kan tänka er vilken trött liten 4-åring vi hade här hemma!

Jag själv åkte in till Malmö för lite egentid och fika med mina underbara systrar och fina Annelie och Mia!
Mina två äldsta vänner! Jag och Annelie firar 10-års jubileum i år, på Valborgsmässoafton till och med!

Så nu är jag riktigt trött och har krupit ner i sängen och ligger och lyssnar på DaCapo på P4, riktigt gamla godingar!
Imorgon väntar ett morgonpass på jobbet! Så snart stänger jag tittgluggarna och drömmer om mina underbara barn och vänner och familj!




- by iza in iPhone

Inga kommentarer: