2013-04-23

Godmorgon Ironman!

Vi vaknar upp till skitväder, Filip ligger och petar mig i näsan för att jag ska vakna. Inget ovanligt!

Sam vaknar samtidigt så det blir morgonmys för allihopa i vår enorma 1,60 säng!
Filip får igen av Sam som tycker det är skitkul att peta Filip i näsan!

Direkt när vi lämnar sängen frågar Filip efter Ironman masken, hade han fått så hade han gärna sovit med den på!



Vi har ätit frukost, eller ja jag dukade fram frukosten.
Gjorde macka till Sam och filmjölk till Filip. Dom åt hälften och stack ifrån bordet. Det tog ungefär 5 min!

Tack för den!

Idag har jag aktivitetstid på jobb, så arbetstiden idag är 9.30 till 15.
Riktigt skönt, man hinner göra mycket, just nu går jag igenom allt material vi har och försöker organisera det.
Det är inte jättelätt men väldigt roligt!




Jag ångrar lite att jag köpte dockvagnen till Sam, har ni någon aning om hur mycket den låter?!?!




- by iza in iPhone

Inga kommentarer: