2013-04-19

En känsla!

Ni vet den där känslan man får när man vaknar på natten/tidig morgon och inser att man snart ska gå upp, att man vaknat innan klockan ringer.
Lite förtvivlan och lite ilska.
Så kände jag när jag vaknade inatt och skulle kissa.

Fan alltså tänkte jag, värdefull sömn förlorad bara för att jag har en pytteliten blåsa!!
Kommer tillbaka i sängen, kollar klockan 23.45
Jag hade bara sovit 1 timme!

Och känslan man får då, ren och skär glädje! Yay 5 timmar till!!

Men nu var det dags ändå. För en gångs skull känner jag mig rätt så pigg!
Vilket är tur för det blir en lång dag idag.
Jag jobbar 7-14 på avdelningen och sen har jag utevistelse och matleveranser mellan 14-16.

Sen blir det direkt hem och iväg på grillning. Tänkte visserligen försöka jogga/pw en liten runda innan det är dags för det!

Ha en bra dag!


- by iza in iPhone

Inga kommentarer: