2013-04-26

Bloggmässa, vinster och stress!

Igår var vi ju som sagt på en tjejkväll/bloggmässa i Helsingborg på bilcirkeln, Chrysler.

Tävlingarna gick ut på att sjunga refräng eller vers på en låt som Samuel sjöng.
Jag lyckades sjunga refrängen på sista låten tack vare att Sofi satte två nävar i ryggen på mig och knuffade fram mig till micken!
Så jodå, jag sjöng inför 200 pers och givetvis fick jag ett ord fel! Googoo dolls "slide"!
Men jag fick ett fint pris ändå!




-Lekbord för vatten- sandlekar
- Sofi Fahrmans bok Elsas värld
- En sjal från Du&jag
- Ansiktsrengöringspaket från Neutrogena
- Necessär med smink från Sheer Cover
- Presentkort på personlig kalender
- Guldpaket till Cirkus Scott (4 biljetter)

Helt jävla underbart!

Det var riktigt roligt att lyssna på bloggarna och mingla lite med dom!

Sen fick vi ju en goodiebag också!



- Ansiktsbehandling från Makeup Store
- Energikick från ReCharge
- Servetter från blackballoon m 100 kr rabatt på nätet
- Ögonskugga från Palina
- Juice från Kiviks musteri
- Armbandskit från Panduro Hobby
- Hudlotion från me&i
- Tandkräm och munskölj från Brilliant Smile
- Duschcreme från Yves Rocher
- mössa från Lekmer.

Snälla Hannah gav mig två mössor till så att båda barnen och jag kunde matcha varandra!
Hon var riktigt trevlig och väldigt vänlig! Och inte alls snygg!!! Nää man kände ju sig som Shrek bredvid henne!

Malin var ju där också! I fin fina kläder!




Idag blev det stress och stirr!
Lämnade barnen på dagis och drog iväg till Lund för att inhandla regnkläder till Filip, och storhandla!

Jag hittade inga regnkläder till Filip, just det stället jag skulle ha på Stadium var slut. Ett skalställ från Everest som har fått bäst i test!
Inget kvar! Jo i Malmö men det hann vi inte!
Jag hittade däremot 5 st tröjor på Gina till mig själv! Det kommer foto på dom imorgon!

Jag hann precis hem och packa upp innan det var dags för jobb!

Filip hade dukat bordet så fint med alla (eller nästan alla) sina leksaker!



Och Sam badade i vasken imorse när han borstade tänderna! Och han blev lite brydd över allt vatten i ansiktet! Gullunge!




Snart sängen och ladda inför jobb hela helgen! :)

- by iza in iPhone

2 kommentarer:

mams sa...

imponerad av att du orkar o kan så mycket!!!! du är fantastisk min stora tös! skönt med en kväll för dej!!!! kram mams

Fnulan sa...

<3