2013-04-20

Pyssel och tonåringar!

Nu har lugnet lagt sig här!
Barnen sover, jag har städat upp tredje världskriget och lagt mig på soffan med en kopp kaffe.

Tyvärr får man inte mycket sällskap av tonåringen i huset. Han sitter framför datorn med stora hörlurar på sig och tycker väl typ att jag är världens tristaste som tycker att han kunde kolla film med mig!

Påminn mig om att aldrig önska att mina barn blir tonåringar fort! Dumma kommentarer, suckar och blickar - NEJ TACK!

Barnen och jag var ute och cyklade, nere och hyrde film, gjorde negerbullar, pysslade och tittade på film. Efter filmen var vi ute och blåste bubblor.
Vad är det med barn och bubblor?!?!

Vi såg filmen De fem legenderna, och den var riktigt bra! Vi skrattade flera gånger och blev lite sorgsna flera gånger! Mycket bra film!













Nu ska jag försöka hålla mig vaken en stund till, med lite kaffe och Hancock på tvn!



- by iza in iPhone

Inga kommentarer: