2013-04-04

Sjukstuga!

Jimmy fick ont i halsen i måndagskväll och tyckte lite synd om sig själv. I tisdags hjälpte kär mamma honom med barnen vid lämning och hämtning.
När jag kom hem packade jag på barnen kläder och gav mig ut med detsamma.
Igår hade jag bytt tur för att underlätta för Jimmy.

Så mamma hjälpte honom lämna och sen hämtade jag och mamma. Han var också hos doktorn igår och domen blev halsfluss! Penicillin på det nu!

Sam har varit helt oregerlig denna veckan. I måndags fick jag ta honom i vagnen för att han skulle somna, 20.30 blev klockan. I tisdags somnade han runt 20, efter en del bråk!
Igår var det likadant, 20.45!
Till och med Filip somnade innan honom!
Undrar om det är sommartiden som gör honom knepig!

Idag väntar 3:e morgonpasset, och jag är skiiiit-trött!
Men bara till att kämpa på!


- by iza in iPhone

Inga kommentarer: