2013-04-05

Ojoj!

Slut, färdigt, finito!

Mördar-veckorna är över! När man har jobbat för mycket så gör man inget bra jobb. Och det har varit så för mig idag! Gnällig och grinig, trött och vresig! Så har dagen känts!
Jag var nog till mer besvär än nytta på avdelningen idag.
Men, när man har sådana här dagar är det fan tur att man har världens bästa arbetskamrater!
För det har jag!!

Jag och barnen hade sedan picknick i trädgården, dom blåste bubblor som vanligt och jag försökte hålla mig vaken med kaffe, som vanligt!

Sen blev det middag hos syrran där Filip stannade kvar!
Jag och terroristen gick hem och skulle slappa!
Men icke, han for rundor och lekte som en galning här hemma!
Sen gick han ifrån kutande och körde avancerad akrobatik med livsfarliga bordshopp! Shoot me please! Efter ca 2 timmars stoj och bus slocknade han kvart över åtta.

Så nu blir det soffläge för min del!






























by iza in iPhone

Inga kommentarer: