2013-04-18

Trött, trött och trött!

Idag är jag trött, äckligt trött, med en äcklig huvudvärk!
Sam har nog slagit rekord inatt i extremt lite sovande!
Han har varit vaken i 3 omgångar!
Jimmy har varit uppe 3 gånger, jag har vaknat 3 gånger!
Sista gången väckte han Filip! Då var Filip tvungen att prata med mig för att hålla koll på vad klockan var, var hans kikare låg och om han skulle till dagis idag!

Vi hade lyxkväll på jobbet igår och hann med både utevistelse och massa snack med dom gamla! Underbart!
Det är precis så det ska vara!

Och när jag kom ut till min cykel så låg där en påse punschpraliner i min cykelkorg!
Underbar!
Det var inte svårt att lista ut! Tack Sofi!




Nu tittar vi på chuggington och äter filmjölk! Eller ja jag dricker kaffe!



- by iza in iPhone

Inga kommentarer: