2013-06-26

Seriöst fel i huvudet!

Det är helt seriöst ett stort och fett fel i mitt huvud!
Seriöst!

Under några veckors tid har jag haft snuskiga snapsvisor i huvudet! Helt ärligt! Vem FAN har det?

Några exempel (censur ifall det finns några pryda läsare):

Jag minns när jag var liten, jag minns det som igår, när snopen den var liten och hade inget hår.
Men nu har den växt till sig och skaffat sig peruk, den reser sig för damer och kallar sig för k**


In kommer far, full som han var, drämde sin task i bordet. Efter kom mor, spotta och svor, undra vad fan han gjorde.
Osv.....

Maja-Lisa, Maja-Lisa vännen min, hon hade en sillabit i *beeep* sin
Mer kommer jag inte ihåg eftersom det är typ 10 år sen jag hörde den sist!

Japp, där har vi det, svart på vitt!
JAG ÄR STÖRD!





-mobilblogg

Inga kommentarer: