2013-06-11

OMFG!

Oh My Freaking God!

Vet ni hur jävla beroende man är av en telefon?!?!

I onsdags var jag hurtiga mamman och cyklade till dagis 13.35 för att hämta barnen, allt var frid och fröjd, kaffe och tårta hos farmor och farfar sen. Underbart. 15.00 cyklar vi hemåt.

15.07 är mitt liv, humör och psyke förstört!!!

Det burrar i väskan, jag tar upp telefonen, och så skumpar hela jäkla cykeln till i uggleparken.
Hoppsan mobilen åker i backen och jag tvärnitar!

På dom 25 sekunderna innan jag får upp mobilen hinner följande tankar (i den ordningen) fara genom huvudet:
- jävlar, Jimmy kommer döda mig!
- lätt att den klarade sig, supertelefon som den är
- OMG ingen blogg, Facebook eller instagram
- Oh FUCK ingen candy crush!

När jag tar upp telefonen och kollar skärmen så ser jag att den är hel! Inte en spricka!
Kollar baksidan, YES ingen spricka där heller! Vilken jävla flyt!

Trycker på hem-knappen, Whatthafuck?!?! Blåskärm! Randig blåskärm! Hell no!
Skjut mig!

Fattar ni vad 5 dagar utan min iPhone betyder? Abstinens deluxe!!!!

Så nu blir det mera bloggande igen! Och kolla så mycket jag har missat på bloglovin:



Malin 17 inlägg på 5 dagar? :p
Vad för bloggtorka snackar du om och när börjar den?


Och Filip har fått en rälig och krupp-liknande hosta!
Då måste man tydligen sova så här:


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Apan satt i granen sa...

Trasig i-phone. Det där är ju mardrömmen. Vill inte ens tänka på att den dagen kommer en vacker dag.