2013-06-04

Fullt ös idag igen!

Jobbade till 15 idag sen var det dags att cykla hem till småhuliganerna!

Dom hade någon slags tävling idag på eftermiddagen, om vem som kunde gnälla högst och mest!
Dom satt i käket bägge två och skrek och grät för att glassen var slut och för att dom inte fick någon macka.
RESULTAT: jag och Jimmy gick ut i trädgården och stängde dörren!

Jag tror att det tog max 1 min sen hade bägge två slutat och kom ut och lekte istället!

Ikväll var det ju dessutom avslutning med picknick! Filip var jätteglad över att få gå tillbaka och leka ännu mer!
Sam lallade mest rundor. Jimmy jagade barnen och jag satt med Sandra och drack kaffe! :)



Sam tyckte att idag var en toppendag att ha både mössa och tjocka vintervantar!






Nu ikväll blev det trädgårdsarbete för mig, rensade hela häcken på baksidan och jämnade till kanterna. Ny jord och blåkorn på så kanske den växer!




Det tog bara 2 timmar, några rivsår och en hel del äckliga kryp blev det också!
Fint blev det i alla fall!
Imorgon fortsätter jag min raid i trädgården! Härligt med fina, soliga och lediga dagar!

Sov gott!

- by iza in iPhone

Inga kommentarer: