2013-03-06

Underbara onsdag!

Jag har haft en riktigt underbar dag idag!
Jag och Filip steg upp 6.30 imorse, och jag ångrar verkligen att jag sa att det är morgon när det blir ljust.
En dum grej jag kläckte ur mig för två veckor sen kl 4 på natten!

Imorse var Sam riktigt på hugget och ville gå ut redan 07.30, det ville ju inte jag. Lätt att förhindra ett storbråk när dom kan klä på sig själv och tycker att dom är färdiga liksom!









När barnen var på dagis passade jag på att storstäda här hemma. Storstädning= vrålhög musik!


Denna godingen bland annat!

Sen promenerade vi och hämtade barnen! Riktigt härligt väder. Mössfritt!














Idag stod årets första grillning på schemat! Fläskytterfilé med god hemmagjord marinad och ris och sallad! Jag hade inte dom vanliga grejerna hemma så det fick bli lite "hittepå". Matolja, sprite, sirap, thaisweet chilisås, paprika-pulver, vitlök och ett litet stänk soja! Och den blev god! Riktigt god!

Mamma och mormor var här och åt middag! Trevligt med sällskap!

Sam sa mormor för första gången idag! Och hon hörde det också!
Det blev ett stoooort leende på mormors läppar!




Igår väckte dom pappa genom att leka titt-ut under täcket så att hela sängen skakade!

Mina små underbaringar!


- by iza in iPhone

Inga kommentarer: