2013-03-03

Kaos!

Det är alltid kaos med mina barn! Kaos är typ deras mellannamn!
I förmiddags var vi ute och cyklade och hamnade hos morfar. Drack lite kaffe i solen!
Men att klä på dom innan vi kom iväg.
15 minuter för att ta på skor och jacka! Sam halvt påklädd när jag började med Filip, när jag var färdig var Sam avklädd igen. Börjar om med Sam, när Filip kommer på att han har fel tröja och så börjar han klä av sig!
Grrrr!
Väl hos morfar är det kaos, ett barn i garaget och ett i dammen!
Ett barn på gungan och ett är borta!
Sam och jag sov middag en stund. Sen fick vi väcka honom för att vi skulle köra iväg.
Bilen gick mot Malmö, västra hamnen och turning torso.
Vi skulle hälsa på moster my och Jonatan!
Vi gick också ner till havet en sväng. Sen var det dags att köra hem. Vi stannade på macdonalds och åt. Där är det samma sak, kaos!
Ett barn här och ett barn där, vänta på mat, äta och prata, hoppa upp och ner i stolar!
Färdiga! Klä på ett barn medan det springs runt och äts det sista!
Kaos och slagsmål i bilen! Kaos och hysteri när vi kommer hem. Försöka varva ner är liksom hopplöst!
Så nu är jag trött både i kropp och knopp! Men ändå nöjd med denna dagen!
















Nu blir det natti natti för bägge barnen!
- by iza in iPhone

Inga kommentarer: