2013-03-04

Äntligen lugn och ro!

När vi hade hämtat barnen kom Filips kompis Emil hit med sin pappa. Dom fick "rullmacka med korv och juice och så var dom nöjda. Nästan!

Jag gick och vilade och tog en powernap på sängen. Jag var så trött att jag mådde illa. I och med att jag började känna mig lite krasslig i helgen tror jag att det behövs!

Sen gick Jimmy och Sam ut i trädgården och pysslade lite.



Jag satt i soffan och tittade på och drack kaffe!

Sen bestämde vi oss för att ta en promenad, så vi gick ner till byn och bort till ankdammen. Filip han pratade konstant, om grannar, hulken, himlen, ankor, bajs, hus, dagis och kompisar.

Han slutar aldrig prata!









Ankorna var hungriga och barnen nöjda!
Tyvärr så halkade Filip ner för en backe och blev både blöt och kall om rumpan! Så resten av promenaden blev gnällig!
Det är så typiskt!
Något som började så bra slutar i trötta föräldrar och gnälliga barn!
Underbart va?

Men man känner sig lite duktig och som en superförälder när man tar långpromenader med barnen! Skönt att man kan göra så nu när det är ljusare längre och lite varmare!

Nu har lugnet äntligen lagt sig och vi ska strax titta på sista delen av twillight! Jimmy har inte sett den än!


- by iza in iPhone

Inga kommentarer: