2013-03-14

Irritationsmoment!

Mina dagar är fulla av små sjukt störiga irritationsmoment!

Ni vet det där störiga tillfället när ni gjort av med kaffekoppen och måste leta på 4 olika ställen för att hitta den! Händer mig typ 5 ggr/arbetspass!

Eller när ni hällt upp kaffe men glömmer bort att du gjort det och hittar kallt kaffe typ en timme senare! Varje dag!

Eller som när mannen är övernojig och låser dörren så fort det blir mörkt och man ska öppna med händerna fulla av grejer och nycklarna längst ner i fickan!

Och så där fortsätter det, jag och min demens går hand i hand i livet!

Imorgon åker vi till vinterlandskapet Småland, enligt väderstation pilagård så har dom 15-20 cm snö. Skulle vi inte kunna fira i Spanien istället typ?
Barnen som verkligen älskar snön, och verkligen vill ha på sig tjocka och mycket kläder! Absolut!

Jag och lillasyster Elin har haft en mysig kväll på Nova, av någon konstig anledning hamnade vi på akademibokhandeln. Märkligt!

I bilen gjorde vi som vi alltid gör. Hög musik, sjunga med i en vers och en refräng och sen byta. Timbuktu, awesome!

Nu blir det sängen och ladda inför en fullspäckad dag imorgon!




Filip och moster my, julen 2010!



Moster Elin och Filip sover middag för typ 2 år sen!



- by iza in iPhone

Inga kommentarer: