2013-02-13

Uppe med tuppen!

Idag är första gången jag är uppe så här tidigt på en vecka! Några lediga dagar och kvällsjobb gör att man blir lite bortskämd!
Igår efter hämtningen gick vi upp till farmor och farfar och drack lite kaffe. Barnen ( mest Sam) busade och hade sig.
Sen trillade Sam på deras promenadband och slog huvudet, och *poff* så hade det växt ut ett horn i pannan!
Sen körde vi hem och lekte, Filip fick alla sina Pokemon figurer. Han skulle fått dom i helgen så klart men dom hade inte kommit då! Sjukt störigt!
Men han var jätteglad. Sam var på något konstigt, retfullt humör.
Han slängde grejer omkring sig och terroriserade storebror! Suck!
Jag och Filip promenerade till mamma där han fick bada och äta vindruvor. Och han snackade nästan i sönder stackars mormors öron!




Mamma! Ta bort bubblorna!




Sen blev det gymmet! Magen var det som gällde! Körde även lite kondition på cykeln. 25 min, 10 km, inte så illa!
Trött i benen sen!
Idag slutar jag 13 och ska försöka pallra mig till gymmet. Får se lite hur dagen på jobb varit och hur trött jag är! *gäsp*








- by iza in iPhone

Inga kommentarer: