2013-02-22

Helg!

Snart helg! Filip ser verkligen fram emot helgen! Han frågade igårmorse om det var lördag snart!
För han ska vara hos morfar och kryddan! Han ska göra fågelholkar, äta lördagsgodis och mysa!

Sam ska sova över hos sina kusiner för första gången! Spännande! Jag är jäääättenervös! Sam har bara sovit hos min mamma innan! Och hos moster Lotta när han var 1 månad! :)
Jag vet ju att han kommer ha skitroligt på kvällen och att leka med kusinerna är ju världsbäst!
Men natten, tänk om han har en sådan där vaken natt, tänk om han blir jätterädd för att han inte känner igen sig! Ja massa grejer att oroa sig för!
Men jag vet ju att Elin klarar detta jättebra! Och jag hade ju inte lämnat honom hos någon jag inte litar på!

Nu blir det frukost med tokungarna! :)



- by iza in iPhone

Inga kommentarer: