2013-09-01

Trasiga nerver!

Efter jobbet gick jag och Sam och kollade på fotboll, tyvärr blev det förlust för Veberöd damer.



Sen gick vi hem till mamma och åt god kalops med övriga i familjen!

Väl hemma, efter promenad i ÖSREGN så stack Jimmy till syrran för att fixa med sitt cv.
Och just då, då bestämde barnen sig för att starta ett sådant världskrig att det var fara å färde för hela byn.
Dom gick verkligen bananas här hemma. Skrek, slogs, gapade, kivade och tetades.
1 timme höll dom på innan jag med mindre våld fick den store i säng och lika kvickt därefter åkte den lille in också.

Nervsammanbrott deluxe!
Just den timmen, den ynka lilla timmen, då tyckte jag inte om dom alls och funderade seriöst på att låsa ut dom i trädgården!




Men sen tröståt jag, kex och ost. I mängder!
Jobb imorgonbitti igen, så nu ska jag fan sova och laga nerverna!



-mobilblogg

Inga kommentarer: