2013-09-25

Rynkor, vita hår och hängtuttar!

Kan det bli bättre?!
En extrem kroppsfixering har kört knock out på min intelligens och självinsikt!

För lite mer än ett år sen gjorde min älskade syster mig medveten om att jag är vithårig på många ställen!
Då kom 26-årskrisen farande som en galning och satte sig på ena axeln!

Varje månad drar han mig lite i håret och säger: app, app nu ser jag dom vita håren, ALLA ser dom, bäst att färga håret!!! och så skrattar han ett litet skratt.... Inget sånt gulligt eller roligt skratt, nej värsta skurk-skrattet!

Och nu, NU, kom minsann 28-års krisen flygande och satte sig på andra axeln.
Den jävelen är ännu värre, för vet ni vad HAN säger:
ojojoj, jag ser rynkor, var kom dom ifrån? Rynkor har ju bara gamlingar, ELLER?!

Men va fääään?!?!
Därför färgar jag håret, och jag tvättar ansiktet varje kväll och smörjer in mig med sjuttioåttatusen olika krämer!
Och så klämmer jag lite på tuttarna och tänker:
Ja ni är i allafall trogna, och hänger som alla förväntar sig......





Nu ska jag sova så jag kanske slipper påsar under ögonen!

-mobilblogg

Inga kommentarer: