2013-05-01

Valborg, jobb och tokiga ungar!

Godmorgon!
Det är någon dag sedan jag hade tid att skriva!
Jag har haft skitmycket att göra och flängt runt hit och dit! Många som ska göras till lags och dumma jag tänker sällan på vad jag själv ska göra!

Hela helgen bestod av jobb. I måndags kväll grillade vi här och det var egentligen ingen bra idag för Filip hade en riktigt dålig dag!
Han är nog inne i en fruktansvärt tung utvecklingsfas för tillfället och han märker nog att något är lite tokigt!

De sista två veckorna har han lärt sig att skriva alfabetet och siffrorna upp till 10, han har lärt sig former och vad dom heter.

Så han har haft några dåliga dagar i kombination med att jag har jobbat en hel del!

Sam fick feber och rälig hosta i måndags kväll. Han var så andfådd och hade så hög puls att jag inte hann med att räkna den. Så någon medicin kunde vi inte ge honom heller.
Febern var dock borta igår men han fick bli hemma ändå!



Det var ju Valborg igår och vi var hos pappa och grillade korv och gick sen ner på bålet en stund.
Sen gick vi hem till pappa och spelade lite spel och drack lite vin.


Vi gick hem vid tolv för då var vi riktigt trötta och slitna!
Filip låg på morfars soffa och sov, han sover sig igenom de flesta ljud och bryr sig inte ett dugg!

Idag är det dags för ett kvällspass på jobbet, 14-21.



- by iza in iPhone

Inga kommentarer: