2013-05-13

Jobbehelg, sängbyte och blommor

Efter en jobbehelg är man rätt så mör, både i kropp och knopp. Kväll i fredags, dag i lördags och kväll igår. När jag jobbar i den ordningen så ser jag knappt barnen!

Det är sådär lagom kul att Sam ställer sig upp och i princip bara vrålar rakt ut efter nappen!
Det kanske är dags att byta säng till honom nu. Så att han får sin växa-säng och kan själv gå ur på morgonen och ta sin napp!

Jag har också hunnit fixa lite pelargon-sticklingar igårkväll. Det blev rätt så många av det så nu får vi se om dom tar sig!






När jag väl kom hem igårkväll så var Sam fortfarande vaken! Och han skulle INTE sova! Istället försökte han gömma sig för mig!



Och nu sitter pojkarna och myser bredvid varandra och tittar på Bolibompa och jag försöker vakna med kaffe!



- by iza in iPhone

Inga kommentarer: