2011-10-13

15:18

Har inte varit hemma alls idag, var på en urmysig och rolig mammafika i förmiddags och det var inte
lönt att gå hem innan jag skulle hämta Filip!

Har hittat ett bra kryphål när det gäller Filips dagistider om jag ska jobba, de dagar jag ska gå in och jobba så får han vara där under mina jobbetider, alltså om jag ska jobba 7-14 kan han vara där mellan typ 6.45 och 14.15 och då har jag bara ett barn att skaffa barnvakt till! Känns som att jag måste jobba en del för att dryga ut kassan lite!

Ikväll kommer lilla mor hit och äter middag för imorgon åker hon över atlanten för att hälsa på Elin!
Och sedan är helgen fullsmockad, först ska vi kolla på kvalmatch på lördag och sedan söndag blir det fix i svärmors lägenhet.

Tänkte att Sam ska få smaka sin första gröt idag, ska bli spännande att se hur han reagerar!

Adios amigos!

Inga kommentarer: