2015-01-19

Lååååång dag!

Idag har varit en riktigt lång dag!

Båda barnen var väldigt svåra att väcka imorse, jag lämnade barnen ca 6.15 imorse och sen iväg till jobbet!





Det var en bra dag på jobbet och inga konstigheter inträffade! Morgonarbetet flöt på bra, jag kände mig pigg och alert! Men sen kom huvudvärken! Ja jösses Amalia! Varken mat, vatten, kaffe eller piller hjälpte!

Kl 14 var det dags för schema-möte och huvudvärken satt kvar!
Schemat blev väl ok, tror dock jag behöver ändra lite grann till nästa omgång!

Sen hämtade jag pojkarna på dagis. Trötta och slitna!
Sam var så trött att han slocknade på cykeln på väg hem och sover fortfarande!




Nu sover Filip också och denna mamman lär väl orka ca 30 min till i soffan!

Adios!




Posted using BlogPress from my iPhone






Inga kommentarer: