2015-01-24

Helg igen!

Och så var det lördag igen och dags att jobba! Detta blir sista jobbiga helgen. J är med barnen hemma och jag sover hos mamma, det känns lite konstigt men det är en natt till!

Nästa vecka blir det väldigt mycket att göra. Måndag blir bad på badhuset, tisdag Ikea, onsdag jobb, torsdag jobb och packning, fredag Ikea och flytt på kvällen!
Hur ska jag hinna?

Idag ska bägge barnen på kalas. Sam ska på sitt första riktiga barnkalas och det ska bli spännande!
Jag börjar jobba kl 13 så det blir inte jag som ska vara med.







Igår var den här lilla loppan hos mig en timme! Gulligare unge får man leta efter! Och katten är särskilt intressant tycker hon. Han ligger på behörigt avstånd! Hon kunde inte få tag på honom men såg honom bra ändå!

Sam har fastnat i siffrornas värld, han sitter och räknar och räknar. Han hittade en rolig bok med siffror och bilder!




Nu blir det lite mer kaffe och försöka bota huvudvärken jag dras med!
Ha en bra dag!

Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: