2011-07-20

Verkligheten!

Idag var vi i kyrkan och hade möte med prästen, och herregud vad verkligt det blev helt plötsligt,
om två veckor är jag gift, gift med mannen jag har varit kär i sedan jag var 15 (10 år), mannen jag har älskat i mer än 5 år! Verklighet?! Jag kan inte fatta det egentligen, vissa dagar älskar jag honom lite mindre och andra dagar sååå jäkla mycket!

Fattar ni, jag ska gifta mig?!?!?!?

Nu är det helt plötsligt alldeles för mycket för min hjärna, jag är så glömsk, kan inte prata rena meningar, vänder på ord och hittar på nya..... vad i helsike!

Efter mötet med prästen körde vi till Ikea för att handla lite inför bröllopet och det kändes lite sådär töntigt
att fylla vagnen med 70 tallrikar och 50 vinglas, hmmm men å andra sidan känns det toppen att kunna ha riktiga grejer, riktigt proslin som vi faktiskt kan använda fler gånger, nästa fest, nästa dop, nästa bröllop, nästa släktmiddag (eftersom vi är rätt så många nu)



Inga kommentarer: