2011-07-21

Hjälp!

Nu behöver jag lite hjälp av er läsare, jag vill ha en dikt till barndopet, en kort dikt, lätt att läsa och ingen av de allra vanligaste man hittar när man söker efter dopdikter!
Jag hade två jättefina dikter när Filip döptes men dem är lite längre och det vill jag inte ha nu!
Så kom igen och lämna en kommentar om ni vet någon fin dikt!

Idag ska vi iväg IGEN! In på patienthotellet för att göra ett nytt hörseltest på lilleman!
Hoppas att han klarar det men det ska nog inte vara några problem. Oftast är det väl fostervatten eller fosterfett som ställer till det!

Medan vi är där inne ska Filip vara hos sina kusiner, vilket blir första gången utan mamma eller pappa!
Spännande att se om han är lite lydigare när vi inte är med, jag vet att han är det hemma hos morfar men då är där oftast inga andra barn!

Nu börjar det  pirra ordentligt i magen inför bröllopet, måst nog prova klänningen idag igen, största fasan är ju att jag sväller typ 7 kg på en vecka! Satt och gjorde vigselprogrammen igår och det blir nog jättebra, så svårt att få all text jämn och fin för man har inga referenslinjer att gå på.






Inga kommentarer: