2015-01-23

Snart helg!

Äntligen fredag! Jag ska jobba hela helgen och J ska vara med barnen! Så skönt att detta blir sista krångliga helgen!
Nästa vecka jobbar jag en kväll bara! Och jag hinner nog ändå med allt jag måste hinna med! Jag känner en liten inre stress! Men det ska nog gå bra!

J erbjöd sig att hjälpa till att flytta grejer. Men vi har inte kommit så långt i vår relation. Jag vill helst hålla lite avstånd nu i början, det känns lite väl infekterat fortfarande. Men det förstår inte han, han tror att allt fortfarande är som innan typ. Och jag tror inte att han ens vill förstå det!

Imorgon ska båda pojkarna på kalas, Filip ska på kalasdisco och Sam ska gå på sitt första kalas hemma hos favorittjejen!

Det är inte lätt att fota barnen när dom leker med reflexer!






Ha en bra dag!




Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: