2014-11-21

Ont och värk!

Jag var ju som sagt hos doktorn igår, och skulle sitta där och "gnälla" och berätta om mitt "ont".
Jag väljer att skriva "ont" men det är egentligen inte så att jag går runt och har ont alltid. Det är mer som en svag värk, jag är öm ibland (ofta) och ont gör det bara ibland, om jag gör något tokigt.

I alla fall tycker jag INTE om att gå till doktorn och jag tycker verkligen inte om att gnälla.

Han tog iallafall massa prover (6 rör) på alla sjukdomar/tillstånd som kan ge värk.
Och så ska jag röntga vänsterhanden där tummen spökar för mig.

Idag har varit en bra dag, ur värk-synvinkel iallafall, för jag har inte gjort något speciellt med händerna idag.

Sam valde föregående natt till månadens jäkelnatt. Han vaknade runt 22 och skrek och grät fram till typ 01. Inte trevligt alls!

Det blir en tidig kväll och sen en tidig morgon, för imorgon är det barndop för fina Freja!






- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: