2013-07-06

Surprise!

Igår blev Sam hämtad av moster My för att premiär sova i Malmö!
Första gången han sover så långt bort från mig!

Och Jimmy trodde att jag skulle iväg så att han skulle vara själv med Filip.
Men jag hade ordnat så att Filip skulle vara hos mamma.

Så när Jimmy kom hem åt vi en romantisk middag för två.
Spaghetti och köttfärssås, haha.

Sen körde vi ner och åt glass.
Sen körde vi upp på golfbanan och vi slog lite bollar och gick korthålsbanan.
Jag ansträngde mig verkligen och det gick sådär enligt min mening men Jimmy tyckte att det gick bra för att vara första gången.
Eller så ljög han. :)

Sen åkte vi hem och spelade alfapet och åt jordgubbar.

Vi avslutade kvällen med American Gangster och ost och kex.

Så skönt att bara vara vi!
Tack mamma och My!




-mobilblogg

Inga kommentarer: