2013-07-07

Bad, bad och mera bad!

I förmiddags badade barnen medan jag fixade i trädgården. Rensa ogräs och klippte häcken, klippte gräskanterna vid staketet och sånt.

Sen blev det lite lunch och därefter körde vi till stranden. Jag och mamma och pojkarna.









Pojkarna hade jätteroligt och plaskade och grävde om vartannat.
Sam gjorde några vurpor i vattnen och när han trillade så tittade han först på Filip och sen på mig för att se om det var någon fara. Men eftersom vi inte reagerade så brydde han sig inte nämnvärt.

Vi stannade ca 2 timmar och sen körde vi hem. Och direkt när vi kom hem så hoppade dom i poolen igen och Sam badade nog 2 timmar till.

Vilka vattendjur jag har!

Jag och Filip cyklade hem till morfar där Filip berättade om allt han hade sett i Göteborg och sen plockade han smultron i mängder. Han var i sjunde himmelen där en stund!
Sen blev det glass och mamma-Filip mys!

En härlig dag med andra ord!



M-mobilblogg

Inga kommentarer: