2012-01-19

Gympass!

Jag mitt kål tränade ju fotboll i tisdagskväll, och där hade vi även lite fys, armhävningar, 90-grader och plankan bla. och igår så blev det några promenader men nock fan skulle jag ge mig på att köra lite
fys här hemma, situps, plankan och kissande hunden samt lite ryggstärkande övningar som fågelhunden och så.
Vilket har resulterat i en sjuuuuuk träningsvärk idag, kan knappt lyfta armarna rakt ut.

Och dessutom ska vi ha gympass på actic ikväll, smart Iza. Real clever!

Så om jag känner mig själv rätt så kommer jag nog inte kunna gå imorgon.
Jag har iaf varit duktig idag med, en ordentlig frukost med havregrynsgröt, ½ ägg och 2 mackor, sen en långpromenad med en sovande lillebror i vagnen. ca 1 timmes snabb promenad får man väl vara nöjd med, men en nackdel med allt promenerande och springande hit och dit har gjort att jag har fått små blåsor under tårna, and it hurts!
Men icke att jag ska ge upp, jag ska gå ner mina 14 kg!

Här kommer lite bilder från julen och vår fest i höstas!

















Inga kommentarer: