2010-02-24

Onsdag 20:02

FY FAN vad jag mår dåligt, har inte mått så här kasst på sjuukt länge!
Feber som pendlar upp och ner, svårt att svälja, ens mitt eget saliv.
Har en i stort sett obefintlig matstrupe och en massa vita prickar!!!
Jag fick inte komma till doktorn imorse för det var för tidigt för att göra
ett halsprov! Men imorgon ska jag dit fanimej!

Majsan den läskiga ungen började skrämma upp mig med att det var en halsböld!
Och då stack dom en nål i den och sen fick man penicillin!
Ingen jäkel som sticker en nål i min hals. huuuuaa mig nej då får dom smacka
på en fin narkos istället!

Det märkliga är att igår hittade jag två blåmärken på benen, och i förmiddags
hittade jag två till på armarna och ett på höftbenet som inte fanns där på morgonen!
Hur skumt som helst!


Nu hoppas jag att jag får sova inatt, fick knappt sova alls inatt!!!

2 kommentarer:

MiaMeKnuff sa...

Usch stackare..Säkert halsfluss du fått..De gör förbannat ont.Hoppas du får penicillin så du känner dej bättre snart..Krya på dej och hoppas du får en bra kväll/natt..

Kram M

Marie sa...

Usch då, krya på dig gumman...