2013-08-14

Hjälp för faaaan!

Ja feeeetångest för att jag kom på en massa olika saker att ha ångest för.

Jag är vuxen, fattar ni, VUXEN?
Jag som körde Pippi-style så jävla hårt när jag var liten, ska INTE bli stor. 20 år senare sitter jag här och dör liiite. Helt ärligt, vuxen, vet ni vad det innebär att vara vuxen?! Ansvar, betala räkningar, jobba, städa, tvätta, laga mat, dricka vin (hamnar visserligen på plus-sidan), träna, träffa vänner, träffa familj (helt plötsligt planerar jag julafton) och allt detta på endast 24 timmar/dygn. Nä skjut mig!

Och vet ni en till sak jag har ångest över, det är ett läskigt ord, medarbetarsamtal, MEDARBETARSAMTAL?!?!?!
WTF!
Jag ska alltså svara på frågor, skriftligt, om mig själv innan det här samtalet. Beskriv din roll i arbetet gällande ansvar för rutiner blablabla.... Helt ärligt?
Jag förstår inte ens frågorna!
Och helt ärligt, hur fan ska jag kunna skriva ner så mycket OM mig själv?
Dåliga saker eller negativa? Både och?

Jag döööör! Kommer att ha ångest ända fram till den 23:e när det är dags!

Och ikväll har vi gjort storkok här hemma!



-mobilblogg

Inga kommentarer: