2012-11-21

Fullt ös medvetslös!


Vi fick finbesök innan av Sofi, Melissa och Amanda! Så det blev en del kaffe och lite skitsnack! Ungarna for runt här som galningar, men inget bråk. Inget! Inte förrän dom skulle gå så blev Sam och Filip ovänner!
Skönt!
Sen var det nattning av barn på schemat. Jimmy nattar nästan alltid Sam för han somnar fortast då.
När han väl hade somnat var jag färdigombytt och hoppade på cykeln ner till gymmet.
Körde bara 30 min på bandet, 15 min jogging i sträck! Det tar sig! Och så 15 min powerwalk.
Sen körde jag lite på mattan, 3x30 sek plankan, 10x2 kissande hunden, 30 situps, och så någon dum övning My visade mig, dödrygt men säkert jävligt effektiv!







Svettig blev jag i alla fall!

När jag kom hem så blev det duschen och under tiden hade älsklingen hackat upp lite snacks till mig! Underbart!
Idag har jag inte rört en kaka, eller godisbit!
Frukost: Gröt och en grov macka
Lunch: en kåldolme och en sked potatismos
Mellis: en banan
Middag: hemmagjorda hamburgare!
Kvällssnacks: gurkstavar och paprikastavar!





Inget små-ätande! Duktigt för att vara jag! Så nu är vi back on track! Med "dieten" och träning och sånt!
Woop!

- by iza in iPhone

Inga kommentarer: