2011-04-25

V30+6 ca 63 dagar kvar!

Är nu i vecka 30+6 alltså v31, magen växer och jag får svårare och svårare att röra mig,
har lite svårt för att jaga efter Filip eller bära honom mycket, 16 kg på magen är ingen jättehöjdare!
Har ingen magbild här så ni får lita på mitt ord om att jag är STOR nu!

Har dock stannat av i vikten igen, om inte gått ner lite igen, dåliga värden gör väl att man har svårare att
ta upp näringen som man tar in, bara spekulationer har egentligen ingen aning!
Men just nu känner jag verkligen av järnbristen, herregud vad trött jag är!

Det kan också vara så att de sista två veckorna börjar hinna ikapp en nu, dåligt med sömn, dåligt med mat och massa stress runt omkring!
Men nu börjar vi se ljuset i tunneln i alla fall. Mycket är gjort i lägenheten, begravningen närmar sig, och sommaren börjar slå ut, precis den här tiden när man verkligen själv börjar bli glad.

I Lördags var vi på Skånes Djurpark med familjen, härligt väder och toppenhumör på barnen! Kunde inte bli bättre!! Och Filip han skötte sig exemplariskt!

Uppdatering för Elins del, Filip har några favrotiuttryck som han använder OFTA: oh nej, titta filip gjorde, jag KUNDE och tjockamolla! Tack för den!!!

Nu ska jag dricka kaffe, så mer skrivande blir det inte!

Inga kommentarer: