2011-01-12

Äntligen lugnt och skönt!

Så ja, nu har kvällen kommit, Filip sover äntligen efter en del stök!
Jobbet idag var rätt så lugnt, vi var 4 st för ovanlighetens skull, händer inte så ofta,
så idag städade vi undan julen totalt!
Alla dukar åkte bort, krukor byttes ut, adventsljusstakarna åkte ner, julgardinerna åkte ner!
Härligt att kunna fokusera på ljusare tider!


Vi har varit hos mamma och ätit middag idag, pannbiff med potatis och sås, lingon och kokta morötter!
Riktigt nice!

Imorgon väntar kvällstur för min del, sen ledig 5 HELA dagar! Riktigt skönt!

Och jag har fått tid till Ultraljudet idag! Awesome!
Den 28:e januari är det dags! Härligt! Jag är ju sååå säker på att jag har en liten bebbeflicka i magen så då får vi se om jag har rätt! Vill ta reda på vad det är för kön enbart för att det underlättar för det praktiska runt omkring!


Och här kommer äntligen en magbild!  Nu är jag i v16+1



Och så lite bus med pappa!

1 kommentar:

mams sa...

med den magen är det antingen 2 eller oxå sträcker du inte på dej! kram mams